tiistai 25. elokuuta 2015

Hyvää vaan

Arki alkoi eilen ja tänään oli duunipäivä. Meillä on yksi kiva proggis juuri menossa, josta oon tosi innoissani. Suunnittelen ja vastaan siinä valokuvanäyttelystä ja saan käyttää paljon luovuutta ja omia ideoita. 

Viime viikko oli kyllä ihan huippuhyvä, oli ihana ilma ja ihania ihmisiä. Loman viimeinen ja ehkä paras viikko. Jotenkin helppo hypätä arkeen. Mulla oli tänään ensimmäinen laulutuntikin ja oon ollut erityisen luovalla fiiliksellä koko päivän. 

Tarkastelin vanhempia postauksiani ja huomasin, etten oo pitkään aikaan postaillut mitään muuta kuin pelkkiä asukuvia. Se tuntui vähän tylsältä ja ajattelin tehdä tämän osalta pienen korjausliikkeen ja kuvata välillä vähän muutakin. 

Joten tässä fiiliskuvia viimepäiviltä :)

_DSC0494
_DSC0011
_DSC0014
_DSC0033
_DSC0037
11901605_1177898765561059_501492324_o
_DSC0015

Oon ihan älyttömän ihastunut Iisan musaan. Oon aina tykännyt Reginasta ja harmittaa, etten ollut lauantaina kuuntelemassa sitä Flowssa. Käytiin kuitenkin taiteissa kuuntelemassa Iisaa Siltasessa. Voin sanoa, että oon pyörittänyt tota viimeisintä levyä edestakaisin aika paljon sen jälkeen. Tässä yksi mun lemppari




Hyvää yötä < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3