keskiviikko 5. elokuuta 2015

Heroine

Mulle on aiheuttanut päänvaivaa tällä viikolla muun muassa se, että mun nettimodeemi päätti sitoa itsensä irti ja minä sitten vedin sen raivoissani seinästä.. :D Tänään soittelin dna:lle, kun en oo saanut nettiä toimimaan. Uusi modeemihan sieltä täytyy hakea. 

Mulla ei ollut taas aikomustakaan ottaa asukuvia eilen kun kuvattiin Sharonin kanssa, mutta napsittiin sitten kuitenkin muutama. Lainasin kuviin mun lempparihuulipunaa, jonka haluaisin itsellekin. Toi on Macin sävy Heroine, violetti on muutenkin niiin < 3

Asussa nyt ei ole mitään kummempia, ihan peruskauraa.

_DSC0078
_DSC0144
_DSC0173
_DSC0249
_DSC0126
Cardigan: Carlings/ Toptee: Cubus/ Jeans: Dr.Denim/ Sandals: H&M/ Backbag: From Cuba/ Sunnies: BikBok

Ja hei, nyt on lämmin! Aurinkoista keskiviikkoa.

6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja ihanaa päivää myös sinne <3 Ei hitto mäkin haluan tuon huulipunan :---D T-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n!

    VastaaPoista
  2. Todella ihanat asukuvat :) Kunpa itsekkin pääsisin ottamaan noin useasti kuvia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marika :) Mulla on bloggaajakavereita, joita kuvaan niin tulee usein oltua räpsimässä :D

      Poista
  3. Tuo huulipuna jumantsuikka! Sopii sulle tosi hyvin :-) ja ihania kuvia as always!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä, pitää ehkä käväistä Macin pisteellä heti palkkapäivänä! Kiitos :) <3

      Poista

Kiitoksia kommentista <3