keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Uusi tukka

Tadaa! 

Värjäsin mun hiukset äkkinäisen päähänpiston ansiosta uusiksi lähes vuoden värjäämättömyyden jälkeen. Halusin tummat, mutta oon ihan rakastunut kaikkiin ihanan värisiin pastellihiuksiin. Joten päätin keksiä jotain mun päähän sopivaa ja kävin hakemassa tummanvioletin värin. 

Täytyy myöntää, että oon ollut pari päivää vähän kahden vaiheilla että oliko tää sittenkään järkevä ratkaisu :D Mutta alkaa pikkuhiljaa jo tottua. Oon kuitenkin ollut vuoden ihan basic ruskeissa hiuksissa, joka on mulle aika hyvä suoritus. Oon yleensä tosi kova käymään kampaajalla ja kokeilemaan erilaisia juttuja. 

Mitä pidätte, onko parempi kuin vanha? 

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

4 kommenttia:

  1. no huh huh kerrassaan upea väri hiuksissa !!! sopii sulle ihan täydellisesti :)

    VastaaPoista
  2. Wau! Tuo hiusväri sopii sulle täydellisesti<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista