perjantai 17. heinäkuuta 2015

Louis Who?

Image and video hosting by TinyPic
Denim shirt: Only/ Croptee: Cubus/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Monki/ Bag: Carlings
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tulin eilen moikkaamaan porukkaa Järvenpäähän. Oon nyt kissavahtina tämän viikonlopun ja saan tehtyä rauhassa kouluhommia. Olisi ihana saada kaikki pakettiin, mutta tekemistä on vielä jonkin verran.

Säät on taas ihan sateiset, joten eipä haittaa sisällä kököttäminen. Oon aika väsynyt, joten toivon että saisin unirytmiä myös kokoon. Ei nyt jaksa oikein yrittää.

Oon syönyt hitosti jäätelöä, pyysin Susaa tuomaan kaupasta eilen lakujäätelöä ja oon aloittanut jo toisen purkillisen. 

Mmm.. 

Tänään oon paiskinut niin hitosti hommia, että nyt haluaisin ottaa noi kisumirrit kainaloon ja katsoa pari jaksoa Netflixiä. Oon ehkä vähän halituulella. 

Ihanan rentoa viikonloppua < 3

2 kommenttia:

  1. Upeat asukuvat :) Multa upuu kaapista kokonaan denim paita ja oon etsinyt itselleni sopivaa yksilöä jo kauan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kivoja denimpaitoja on ainakin carlingsissa, kantsii käydä tsekkaa sieltä!

      Poista