tiistai 21. heinäkuuta 2015

Kotikoti viikonloppu

Mä viihdyinkin sitten vähän pidempään Järvenpäässä, tulin vasta eilen kotiin. Enimmäkseen tein vaan koulujuttuja, söin jäätelöä (siis 3 b&J kokoista purkkia), olin kissavahtina ja autoin mutsia siivoushommeleissa kun se rikkoi selkänsä reissussa. 

Käytiin Roosan kanssa terassilla torstaina, vaikka oli vähän sateinen ilma. Olin vähän laiska lauantaina, kun jäin mielummin chillailemaan sisälle vaikka ulkona olisi ollut meininkejä. Piipahti Monicakin meillä kahvilla sunnuntaina, niin tuli vaihdettua kuulumisia pitkästä aikaa.

Tässä vähän kuvavirtaa viikonlopusta, löysin mun vanhan (tai uuden lähes käyttämättömän) takin ja päätin ottaa sen kanssa asukuvat. Otin tuon takin mukaan kotiin ja sen lisäksi kaikki loput maalauskamat. Nyt mulla on maalausteline täällä, jee!

_DSC0037
_DSC0056
_DSC0068
Bomber jacket: Lindex/ Croptop: BikBok/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Fleamarket/ Bag: From Thailand
_DSC0079
_DSC0119
_DSC0162
_DSC0175
_DSC0037 2
_DSC0003
_DSC0024

Mä oon löytänyt uuden lempparin 
< 3

4 kommenttia:

  1. oi ihania kuvia Sina! sun asu taas nii cooool :) ja tuo kisssa, voi kun se on suloinen<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 Oli niin hassua löytää toi takki kun en muistanut sitä ollenkaan ja tykkään siitä itsekin paljon! Haha, kissan nimi on Molli. Molli on maailman hassuin kissavanhus :3

    VastaaPoista
  3. Vaude, onpa kiva tuo sun bomber! Iskee täysillä :)

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3