torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesäasu

Vihdoin se lämpö tuli tänne. Just sopivasti, kun ollaan menossa huomenna Summer uppeihin. Oon miettinyt koko päivän, että mitä asuja otan mukaan. Ei pitäisi olla vaikeaa jos on näin kivat ilmat. 

Oon ihan hiton väsynyt, eiliset jamit venyi myöhäisiksi. Oli tosi kiva ilta ja tuli nähtyä eilen kavereitakin. Mun pitäisi tänään vielä pakata viikonlopun jutut kasaan. Oon kyllä sitä mieltä, että voisin mennä kohta nukkumaan :'D 

Tässä kuitenkin nämä eiliset kuvat!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Kaftan: Monki/ Croptop: H&M/ Shorts: Levi's/ Shoes: Flea market/ Bagpack: From Cuba
Image and video hosting by TinyPic

4 kommenttia:

  1. oiettä upealta näytät, ihana kimono!!

    VastaaPoista
  2. Täydellinen asu..voi että mä haluisin leviksen shortsit mut en oo löytänyt mistään.mistä sä olet noin löytänyt??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi on oikeastaan mun siskon, se on tilannut ne jostain nettikaupasta. Kysäisen, että mistä kun muistan!

      Poista

Kiitoksia kommentista <3