torstai 11. kesäkuuta 2015

Tää viikko

Image and video hosting by TinyPic

Maanantaina oon nähnyt ihmeellisiä unia, tiistaina tylsistynyt kotona ja koulussa. Keskiviikkona kuvaillut siskon pojan puolivuotis -kuvia, joista tuli tosi onnistuneita :) Sen lisäksi oon viikon kuluessa riidellyt typeristä asioista ja murehtinut turhaan. Kaikki järjestyy ja onneksi tänään on jo hyvä meininki. Siinä mun viikko lyhyesti.  

Ähh, olisin halunnut postailla pitkin viikkoa, mutta en saanut oikein matskua postattavaksi, eikä ole oikeasti edes huvittanutkaan. Siksi oon ollut tämän viikon hiljaisemmin. Nyt mulla sen sijaan olisi muutaman postauksen verran kuvia, mutta en enää tänään jaksa keskittyä kuvien selaamiseen ja muuhun. 

Kävin tänään ostamassa itselleni oman pianon ja pääsin sen kimppuun vasta luennon jälkeen, joka loppui kasilta. Se innosti jostain syystä enemmän, kuin postauksen väsääminen :D Voi luoja en voi käsittää, miten oon voinut elää melkein vuoden ilman kunnollista pianoa kotona.

Nyt sen sijaan haluaisin postata, mutta en yksinkertaisesti jaksa. Tämä päivitys saa nyt riittää. 
Huomenna tulee kuvia, hyviä unia < 3

1 kommentti:

  1. Hello, I enjoy reading all of your post. I wanted to write
    a little comment to support you.

    My website: roofing Toronto ()

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3