tiistai 16. kesäkuuta 2015

Köyhä yökukkuja

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jacket: Flea market/ Shirt: H&M/ Jeans: Dr.Denim/ Sunnies: H&M

Viime perjantaina oli kiva kuvaussää ja räpsittiin Aman kanssa muutama asukuva 12 aikaan. Ajoitus tuntui silloin kamalan aikaiselta ja väsyttävältä, mutta nyt ajatus tuntuu naurettavalta. Oon nimittäin herännyt ennen kuutta töihin nyt pari päivää. Oon alkanut miettiä, että en ehkä olekaan enää aamuihminen..

Kierreltiin perjantaina vaatekaupoissa ja Amanda ihmettelikin, että miten pystyn olla ostamatta ja katselematta mitään. Mietin sitä itsekin, mutta tajusin etten yksinkertaisesti tarvitse uusia rättejä kaapin pohjalle. Kirppareilta oon bongannut viime aikoina muutaman kivan jutun mutta ei sen kummempaa. Ehkä mua motivoi enemmän se, että rahaa säästyy johonkin järkevään. Esimerkiksi se piano, jonka ostin viime viikolla < 3

Oon muutenkin ihan älyttömän pihi, en välillä raaskisi käyttää rahaa ollenkaan. Harmi vaan, että postiluukusta tipahtelee säännöllisin ajoin kirjeitä, jotka haihduttavat pankkitilin saldoa. 

Nyt kahvinkeittoon, niin pysyy hereillä loppupäivän!   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3