perjantai 26. kesäkuuta 2015

Erottajalla

Ihanaa perjantaita!

Mua harmittaa taas, kun aikaa postaamiselle ei ole ollut duunin takia. Ensiviikosta alkaen mulla pitäisi kuitenkin olla taas aikaa kuvailla ja postailla enemmän, kun saan aloittaa mun kesäloman. 

Oltiin tänään kuvaamassa Sharonin kanssa kerrankin muualla kuin Töölössä :D Tuli tosi hyviä kuvia! Mietittiinkin, että meidän pitäisi kuvata enemmän erilaisissa lokaatioissa jotta kuvista tulisi vähän mielenkiintoisempia.

Mä sain vihdoinkin laittaa jalkaan noi kengät, jotka ostin joskus talvella. Olin siis talvella ostamassa nahkaisia nilkkureita talvikäyttöön ja jostain kumman syystä ostin tuollaiset "reikäiset", joten eihän niitä voinut pakkasilla käyttää.. En maksanut noista muistaakseni kuin ehkä viiskymppiä. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Cardigan: Monki/ Croptop: Monki/ DIY Jeans: Dr.Denim/ Shoes: Dinsko

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mun viikonloppupläänitkin alkaa olla aika selvillä, huomenna lähden Järvenpäähän Puistoblueseihin Senkun kanssa. Kiva nähdä pitkästä aikaa. Tämän illan ajattelin treenata muutaman biisin ja katsoa Netflixiä :3

Laitan tämän vielä tähän, koska oon kuunnellut John Mayeriä nyt monta päivää. 
Tää on ihana < 3


Hyvät viikonloput, palailen sunnuntaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti