tiistai 19. toukokuuta 2015

The X Outfit

Tänään on ollut ihan älyttömän ihana sää. Mun piti alunperin olla koko päivä taas kotona lepäämässä, kun päivän suunnitelmat vähän peruuntui ja kurkku tuntui aamula kipeältä. Huomasin taas, että olin vajoamassa siihen samaan tylsyyden kuoppaan kuin viime viikolla, mutta olo parani onneksi sitten päivällä ja lähdin fiilistelemään lämmintä keväistä ilmaa ulos. Onneksi, piristi nimittäin toosi paljon.

Kuvattiin samalla mun viimeviikon ostokset. Ai että tykkään tosta uudesta kaavusta, ihanat värit ja kaikki. Mulla oli muuten viimein aikaa muokkailla ja fiksailla vähän tän blogin ulkoasua. Mm. kuvien pitäisi nyt olla kivan kokoisia, vähän isompia. Nyt ainakin näkee! Mitäs pidätte? 

Haetiin vähän juotavaa messiin pussikaljameiningeissä ja istuttiin alas. Olisin viihtynyt pidempäänkin, aurinko lämmitti mukavasti selkää.
Mulla on nyt kivoja keväisiä kuvia tässä!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Kaftan: BikBok/ Croptop: BikBok/ Jeans: Dr.Denim/ Shoes: Dinsko

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oon kuunnellut nyt paljon tätä :)



Aloitin eilen pitkästä aikaa katsomaan Sons of Anarchya Netflixistä, joten voisin laittaa muutaman jakson taas pyörimään.

Paljon rakkautta < 3

2 kommenttia:

  1. siis siellä on kyllä KESÄ! kuin kauniilta sie näytätkään, aivan ihana asu ja kuvat niin tunnelmallisia ja iloisia! oiettä ihana postaus Sina!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Kiitos paljon ihana, kiva että hyvät fiilikset välittyi sinnekkin <3

      Poista