lauantai 9. toukokuuta 2015

Sulkahattu

Aurinkoista lauantaita :)

Oon vähän väsynyt, kun meni eilen tosi myöhään. Käytiin hakemassa mulle sänky ja sitten vielä Ikeassa ja kaupassa ja.. Oon niin hätäinen, että oli pakko vielä illalla koota Ikeasta ostamani vaatelipasto. Menin nukkumaan joskus kolmelta ja heti kun heräsin, kaikki vaatteet oli heti pakko järjestellä lipastoon. Mutta nyt kaikki on onneksi melkein järjestyksessä.

Meen tänään Järvenpäähän porukoille, koska huomenna on äitienpäivä. Toivottavasti kaikki on muistaneet hommata äideilleen jotain kivaa :) Mä maalasin pienen taulun. 
Nään tänään illalla pitkästä aikaa Monicaa, nähdään niin harvoin kun se on aina duunissa. 

Mulla oli eilen vapaapäivä ja oltiin kuvaamassa Amandan kanssa. Meillä oli kunnon kuvaussuunnitelmat, mutta ne menivät vähän pieleen kun tuuli vaan niin hitosti ettei kuvaamisesta meinannut tulla mitään. Joo sai pitää ihan hatusta kiinni :'D Lisäksi oltiin kumpikin vähän kärttyisellä tuulella.. Saatiin me sitten ihan hyviä kuvia onneksi. Ei vaan olla nyt hetkeen nähty kun on ollut niin paljon kaikenlaista. Tässä näitä kuvia, innostuin tosta säästä ja laitoin loaferit jalkaan. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jacket: Carlings/ Croptop: H&M/ Hat: Lindex 

Ihanaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. oi mitä kuvia, oot niin kaunis!<3 toi hattu on tosi magee, sopii sulle täydellisesti! oiii oot maalannu taulun, ompa ihanaa, äitisi varmasti arvostaa sellaista tosi paljon:) mieki just kävin hakemassa äidille kaupungilta vaikka mitä kivaa pientä=) ihanaa vklp Sina<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) Jee, mun on tosi vaikea löytää hyvää hattua kun kaikki on aina tosi isoja, mulla on varmaan niin pieni pää :D Heh, joo tykkään aina tehdä mielummin itse jotain kuin ostaa. Viikonloput myös sinne <3 :)

      Poista