tiistai 5. toukokuuta 2015

Keväistä

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: BikBok/ Cardigan: Monki/ Pants: Zara/ Top: GinaTricot/ Shoes: Monki

Maanantaina oli niin ihanan lämmintä ja aurinkoista, että kaivoin kevätkengät kaapista. Oon myös odottanut niin paljon sitä, että saan taas käyttää tätä ihanaa pitkää mustaa takkia. Kohta voi taas käyttää hameita ja shortsejakin. Voisihan niitä käyttää paksumpien sukkistenkin kanssa, mutta oon sellainen vilukissa, etten viihdy niissä jos ei ole lämmin. Näistä kuvista tuli tosi onnistuneita mun mielestä.

Oon muuten viihtynyt tosi hyvin täällä uudessa luukussa, haluaisin jo kutsua kavereita kylään. Voisihan sitä jotkut pienet tuparit vaikka järkätä heti kun ehtii :) Oon saanut paljon juttuja tehtyä ja ensiviikolla on paljon väljempi aikataulu.

Täällä on niiin hyvä olla. 
Mulla on nyt tosi onnellinen olo.
< 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3