maanantai 11. toukokuuta 2015

Kipeänä

Eihän se olo helpottanut yön aikana yhtään, aamulla oli ihan kipeä olo. Ihan kuin kurkussa olis joku kaktus tai jotain. Ei auta kun levätä, enkä malttaisi yhtään olla paikoillaan. Voisi ehkä nukkua päikkäritkin, mutta en tiedä osaanko kun oon vähän tämmönen.  

Kävin aamulla koululla tekemässä yhden tentin ja tulin kotiin hytisemään peiton alle. En edes voi mitata kuumetta, kun eilen menin onnettomana rikkomaan mun uuden kuumemittarin.. Pakko sanoa että vähän tuli itku silmään. 

Mulla on paljon julkaisemattomia asukuvia, joten ainakin ehdin nyt postata niitä! Nämä kuvat on viime viikolta, mulla oli kivan rento asu päällä. Toi Leviksen paita on ihan mun lemppari. Innostuin taas farkkupaidoista ja sain Susalta yhden ihan älyttömän coolin farkkutakinkin. Niitä kuvia tulee sitten myöhemmin.

Nyt on ainakin aikaa tehdä rästihommia täältä sängynpohjalta. Toivon, että tää menis nyt nopeasti ohi. Oon ollut nyt tosi usein kipeänä, en tiedä mistä sekin johtuu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: BikBok/ Shirt: Levi's/ Jeans: GinaTricot/ Denimshirt: Only/ Shoes: Vagabond 

Image and video hosting by TinyPic

Pukeutukaa lämpimästi vaikka ilma tuntuisikin kesäiseltä. Mä en ainakaan uskalla enää mennä ulos ilman kunnon takkia tai kenkiä :D

Kivaa viikonalkua!

2 kommenttia:

  1. on kyllä ihana asu<3 ja toivottavasti sie paranet pian! tyhmä kevätflunssa, ny kovasti teetä ja vitamiineja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 No niimpä, pitää vetää noita nyt ihan urakalla :D

      Poista