torstai 28. toukokuuta 2015

Eilisen asu

Mä uskaltauduin eilen ulos ilman takkia tai villatakki päällä.  En halua uudestaan kipeäksi, mutta kai niitä kevättakkeja voisi jo käyttää. Mulla oli eilen pitkästä aikaa jalassa noi mun lempparinväriset pöksyt. Eipä ole tullut käytettyä, kun ne on ehkä kaksi kokoa liian isot. Miksi oikeankokoisten housujen ostaminen on niin vaikeaa?

Kävin äsken kävelylenkillä Hakaniemen rannassa ja harmitti heti vähän matkaa käveltyäni, että en ottanut kameraa mukaan. Ens kerralla sitten! Tosi kaunis ilma, tuli samalla tosi haikea olo. Jostain syystä monet muistot tulvahtivat mieleen. Mutta ne haikeudet jäivät onneksi sinne. Oon sitä mieltä, että poissa silmistä/poissa mielestä -sanonta on totta. 

Tässä näitä eilisiä kuvia! Tää on ehkä yksi mun viihtyisimmistä asuista hetkeen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Cardigan: Monki/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: Pieces/ Shoes: Dinsko/ Rings from Cuba

Image and video hosting by TinyPic

Oon jo ihan nälkäkurkena täällä, joten ruoanlaittoon.  

Heipat!

4 kommenttia:

  1. Nätit lasit! Mut sul on taas lastenpaita :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia parahin Karvainenhipsteri <3 Joo tiiän ja oon tosi pahoillani mut nää lastenkoot on halvempia :3

      Poista
  2. Mun tulee ostettua aina yhen koon liian pieniä housuja :D Tosin käytössä ne venahtaa juuri sopiviksi. :)
    Ihana asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta toi on vielä ihan fine, kunhan ei jää vaatekaapin pohjalle :D
      Kiitos! <3

      Poista

Kiitoksia kommentista <3