torstai 14. toukokuuta 2015

DIY Stool

Nyt kun oon lepäillyt tämän alkuviikon kotona, aloin kaivata oikeasti jotain tekemistä. Kävin eilen hakemassa mun Kuvataideakatemian näytetyöt pois, kun maanantaina mun nimeä ei ollut valintakokeisiin valittujen listalla. Nyyh, mutta ei se mitään. Odotan vielä enemmän Taikin valintakoekutsua :)  

Kävin myös hakemassa uusia tusseja, kun sain idean tuunailla mun Ikea jakkaraa. Se oli niin tylsän blankko ja mun mielestä vähän tarkoitettukin itse tuunattavaksi. Tuollainen maksaa Ikealla alle kympin.

Ilma ulkona on ollut pari päivää jotain aivan järkyttävää, hyvä etten lähtenyt lentoon.
Kunnon tuulimyrskyä. 
Sisällä touhuaminen ja lepääminen ei haitannut yhtään, tänäänkin tuli rakeita..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tuolta se alunperin näytti ^

Väkertelin tuohon kaikenlaista mitä mieleen juolahti ja luulen että tota voisi jatkaa ihan maailman tappiin asti. Tai ainakin niin pitkään, kun tilaa riittää. Jäihän tuohon vaikka kuinka paljon vielä tyhjää, jos täyteen haluaa. Tuon väsääminen oli todella rentouttavaa puuhaa, suoraan vaan piirrellä tussilla kaikenmaailman hömppäjuttuja :) 

Käytin seitsemää eri paksuista vedenkestävää tussia, joista ohuin oli 0,1 mm ja paksuin 0,9 mm, jos jotain kiinnostaa. 

Tykkään tosi paljon tuunailla itse kaikenlaista ja tehdä sisustuksesta oman näköistä. Ostin samalla reissulla myös pari kangasta, joten ehkä niistäkin saa jotain seinälle.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Semmoinen siitä sitten tuli! 

Piristävää Helatorstaita < 3

5 kommenttia:

  1. Ei vitsi, kui magee toi tuoli! Meillähän on samanlainen tuutko tuunaa? :D -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiii kiitti :) <3 Joo, kunhan teet mulle safkaa palkkioks ja tarjoot juotavaa :P

      Poista
  2. En kestä kui magee!! Ihan sairaan hieno ja sulla on upeet piirrustustaidot :-)

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3