sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Äitienpäivä

Olin tänään Järvenpäässä viettämässä äitienpäivää. Susa oli herännyt aikaisin leipomaan leipää ja brownieita. Oli ihana mennä valmiiseen aamupalapöytään. Aamut on muutenkin ihan mun lemppareita, kun saa rauhassa hengailla ja syödä ja juoda aamukahvia :) Käytiin aamupalan jälkeen myös moikkaamassa mummia ja mentiin sen jälkeen syömään.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: BikBok/ Cardigan: Carlings/ Hat: Carlings/ Jeans: GinaTricot/ 
Croptop: H&M/ Shoes: Kirppari

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oon ollut tänään iltapäivästä lähtien vähän kiukkuisella tuulella. Mulla on tosi harvoin tällaisia päiviä, mutta syy siihen taisi löytyä, kun huomasin illalla että oon ehkä tulossa kipeäksi. Mulla on ollut muutaman päivän kauheita lihaskipuja. Kurkku tuli yhtäkkiä tosi kipeäksi ja tuntuu vähän kuumeiselta. Ehkä pitää vielä pukeutua lämpimämmin, eikä huidella kevätkengissä. Toivottavasti menisi yön aikana ohi, otin jo flunssalääkettä. En haluaisi ollenkaan nyt tulla kipeäksi. 

Meen kohta nukkumaan ja toivon, että tää olisi huomenna poissa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3