sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Sunnuntailapsi

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Eilinen meni rennosti yksin kotona. Oli ihana vaan olla. Olin myös tosi väsynyt, niin oli hyvä löytää itsensä ennen puoltayötä sängystä :) Aamulla heräsin just sillee että päällimäisenä mielessä oli se miten ihanaa on herätä virkeänä ja hyväntuulisena. 

Susa tuli jo tänään Kallioon. Käytiin kaupassa ja tehtiin safkaa yhdessä. Naurettiin, kun tajuttiin ettei olla varmaan kertaakaan istuttu alas meidän ruokapöytään syömään. Kuun lopussa meidän pitääkin jo jättää tää yhteinen paikka.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Päätin muuten eilen vähän fiksailla mun pepusta rikkikuluneita jumppahousuja aka Dr.denimejä uuteen uskoon, kun olin jo heittämässä niitä menemään. Oon kuitenkin niin pitkään himoinnut omia ripped jeansseja että kappas, mikä ettei. 

Uusiokäyttöä sekin. Sakset vaan käteen ja tadaa! Ehkä tonne takapuolelle vois tehtailla vielä jonkinlaisen paikan, mutta menee tää ihan hyvin jonkun pitkän paidantyngänkin kanssa. Kunnon leikkaaliimaa pöksyt. Pidän näitä varmaan niin pitkään että ne kuluu pois mun jaloista :'D Huomaa, ettei kyllä osaa heittää vaatteita pois. Niitä ei vaan voi heittää roskiin.. vaikka olis jo ihan reikäisiä.

Ihanaa sunnuntaita, tää on ihana < 3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti