perjantai 24. huhtikuuta 2015

Kuulumisia

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: BikBok/ Shoes: Vagabond/ Jeans: GinaTricot/ Scarf: Pieces/ Bag: Marks&Spencer/ Sunnies: Monki

Moikka! Nämä kuvat on kuvattu joskus ihan alkukeväästä, mutta en ole saanut näköjään postattua näitä :D 

Mulla on täällä asunnossa tosi askeettista tällähetkellä, kun vietiin osa tavaroista jo pois ja muuttolaatikoita on ympäriinsä. Lisäksi ton rempan takia mun netti on katki eikä telkkariakaan voinut eilen katsoa. Täällä ei oikeastaan viihdy paljoakaan, onneksi saa jaettua netin puhelimen kautta. Noin viikko pitäisi vielä olla täällä, mutta eiköhän se mene nopsasti varsinkin kun meillä on niin paljon vappumeininkejä viikon mittaan. 

Olin keskiviikkona kuvaamassa Sharonia, kun hän kertoi blogissaan olevansa kuvaajaa vailla. Tykkään todella paljon Sharonin tyylistä ja hänen tavastaan kirjoittaa blogia. Ehkä juuri siksi otin häneen yhteyttä, kun arvostan aitoja ja samaistuttavia blogeja/bloggaajia :) Kuvaaminen oli tosi inspiroivaa ja hauskaa, lisäksi kuvista tuli onnistuneita. Mulla on ollut muuten ajatuksena perustaa toiminimikin jossain vaiheessa kuvaamishommeleita varten. 

Tässä viimeaikaisia kuulumisia lyhyesti :) Mulla on tosi pitkä päivä takana ja väsyttää, joten voisin tästä lähteä perjantain viettoon. 

Aurinkoista viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti