maanantai 6. huhtikuuta 2015

Keep it moving

Image and video hosting by TinyPic

Rakastan omia hetkiä julkisissa kulkuneuvoissa, kun saa kuunnella musiikkia rauhassa ja miettiä asioita. Tänään sellainen hetki sai mut ajattelemaan sitä, miten ihanaa on olla vapaa. 

Mulla on paljon tulevaisuudensuunnitelmia, joita odotan paljon. Tottakai mulla on myös kaikenlaisia isompia haaveita, joiden eteen täytyy tehdä töitä. 

Odotan tosi paljon kesää ja kaikkia uusia juttuja. Rakastan seikkailemista. Oon miettinyt, että lähtisin jossain vaiheessa ulkomaille työharjoitteluun. Jonnekkin Ausseihin tai Uuteen-Seelantiin. Oon myös tosi iloinen, että saan musaopistossa tutkintoja keväällä suoritettua. 

Kuvituksena muutama kuva Kuubasta, el Libre ja sillee.

Image and video hosting by TinyPic

Tuntuu siltä, että voisin vaan kääntää musat täysille ja tanssia yksin keskellä asuntoa. Tuntuu vaan niin hyvältä, että on vapaa tekemään asioita, joita haluan, vapaa rakastumaan ja vapaa olemaan just niin kuin tarvitsee. Yksinkertaisesti vapaa olemaan juuri sellainen ihminen, kuin oon aina halunnut olla. Kokonainen, ihan hyvä näin vaan.

Tää kaikki vaan tuli mun päähän yhtäkkiä. Tai tällaisia asioita ajattelen välillä. Ja hei, sain ne ennakkotehtävät tehtyä!! Huomenna tulostamaan ne ja keskiviikkona viemään perille. How awesome is that. Oon ylpeä. Laitan tänne ehkäpä jotakin siitä, mitä oon väsännyt.

Ja taustalla soi tämä < 3


Paljon rakkautta.

1 kommentti:

  1. Haastoin sut tollaseen The Liebster Award - haasteeseen, eli käyppäs kurkkaamassa mun blogin puolelta säännöt ;) http://lindaelinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista