perjantai 17. huhtikuuta 2015

Comfy Outfit

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: BikBok/ Cardigan: Carlings/ Levi's tee: Carlings/ DIY Jeans: Dr.Denim/ Shoes: Dinsko 

Olipas kiva viikko, tosi paljon kaikkea. Ei edes oo darraa vaikka oltiin eilen porukalla riehumassa approilla :D Oli tosi tosi kiva ilta, kiitos kaikille jotka oli mukana.

Oltiin keskiviikkona Roosan kanssa kuvaamassa muutamat asukuvat, kun olin Järvenpäässä käymässä. Ei meinattu millään saada hyviä kuvia aikaiseksi kun mun kamera oli kotona ja kuvattiin Roosan vanhalla Canonilla. Lisäks noi maisemat oli aika epäinspiroivat :D Tuosta vaaleanvioletista neuleesta on tullut mun lemppari. Haluaisin vaan kokoajan pitää sitä.

Ainiin!! Mä oon niin helpottunut ja iloinen, kun mun asuntoasiat vihdoin selvisivät ja muutan nyt enskuun alussa uuteen kämppään Kallioon < 3 Tosi kiva fiilis, jännittää vaan vähän muuttaa yksin. Todella moni asia helpottui nyt, eikä oo oikeastaan stressiä enää ollenkaan. Mulla on viikonloppukin täynnä kaikkea kivaa. 

Ihanaa viikonloppua sinne :)

2 kommenttia:

  1. Tuo takki on tosi ihana! Ja tosi kaunis olet. :) Ja tosi hieno juttu että asuntoasiat on selvillä ja pääset muuttamaan! Ihanaa varmasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Joo, pystyy keskittyä nyt muihin asioihin :D

      Poista