sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Asua ja sitäsuntätä

Image and video hosting by TinyPic

Moikkamoi ja ihanaa pääsiäistä < 3

Oli pakko vähän rentoutua ja tulla kirjoittelemaan kuulumisia. En oo koko viikkona ehtinyt tehdä mitään blogijuttuja. Nyt oli pakko tulla vähän purkamaan stressiä. 

Tulin eilen duunin jälkeen käymään kotikotona ja illalla oltiin kaveriporukalla istumassa iltaa ja tulihan siinä lojuttua paljussakin. Meni tosi myöhäiseksi ja tänään on ollut tosi väsynyt olo, mutta oli ihan super hauskaa! 

Oon kuitenkin saanut tänään mun ennakkotehtäviä pikkuhiljaa siihen pisteeseen, että ne voi ensiviikolla palauttaa. Niin monta hommaa nyt kesken että vähän hirvittää ja hermostuttaa. 

Oon täällä vielä huomiseen, joten huomenna on onneksi koko päivä aikaa. Suunnittelin jo, että herään tosi aikaisin ja teen kaikki pakolliset jutut pois alta.

Meillä oli tänään paljon vieraita ja ehdittiin Susan kanssa pitkästä aikaa käydä kuvaamassa vähän asukuvia. Oon ihan ähkyssä kun oon vaan safkannu ihan hulluna.

Image and video hosting by TinyPic

Oon ihan ihastunut tähän takkiin, joka on Bikbokin alesta.  

Image and video hosting by TinyPic

Coat: BikBok/ Cardigan: Carlings/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Dinsko/ Croptop: Monki

Image and video hosting by TinyPic


Onko muilla kevätstressiä?

2 kommenttia:

  1. Onpa kauniita kuvia, ihania! :) Tyylikkäältä näytät! Toivottavasti stressit helpottaa siellä!!

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3