perjantai 20. maaliskuuta 2015

Perjantaisuunnitelmia ja vaatekiukuttelu

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: Monki/ Jeans: GinaTricot/ Shirt: BikBok/ Shoes: Vagabond/ Bag: Marks&Spencer/ Jewellery: From Cuba

Image and video hosting by TinyPic

Perjantaimoikat!

Oon heränny tänään aikaisin, käytiin Susan kanssa yhdessä näytössä ja oon ihan innoissaan siitä asunnosta. Mulla on tänään musaopiston yhdet lauluhässäkät ja meen Järvenpäähän. Hain tällä viikolla taikkiin ja aloitan tän viikonlopun aikana myös ennakkotehtävien väsäämisen. 

Mua suorastaan kyllästyttää nää asukuvat, kun pitää vielä pitää lämpimämpää takkia päällä. Olin kuitenkin alkuviikosta kipeänä, niin en viitsi kuvata ilman takkia. Toivotaan että lämpenee nopeasti, niin inspiroidun ehkä vähän enemmän tästä :D Pakko sanoa, että toi laukku on mun tänhetken lemppari < 3

Mua huvittaisi lähteä lauantaina ulos. Mitä teidän viikonloppuun kuuluu? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti