keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Pari uutta

Mä oon viimeaikoina löytänyt tosi paljon kivoja vaatteita, jotka on saanut mut kevät ja kesäfiilikseen. En oo onneksi ostanut ihan jokaista vastaantullutta riepua. Rakastan pitkiä paitoja edelleen ja oon löytänyt nyt kivoja värejä ja printtejä. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

"Mä en tarvii enää yhtäkään rättiä mun kaappiin :D" Ja toi on niin tuttu ajatustapa aina, kun kannan tuollaisia vaatekasoja kaupasta. Nokun ne on kaikki niiin kivoja! Jos sitten heitän vanhat kirpparille.. 

Tässä osa niistä uutukaisista. En kuvannut kaikkia, koska osa on jo vilahtanut asukuvissa enkä edes jaksanut.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mä oon nyt aivan loppu. Duunissa on ollut tosi jees ja aika on mennyt tosi nopeesti. Jotenkin tosi terapeuttista, vaikkei uskoisi. On saanut ajatuksia pois stressistä ja muista turhanpäiväisistä murheista. 

Pakko jatkaa kuitenkin nyt ennakkotehtävien kimpussa ja lopettaa tarinointi. Meinasin juosta vielä kuudeksi näyttöön!

Heipa < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3