perjantai 27. maaliskuuta 2015

Lyhyt juttu

No nyt ne remppamiehet keksi peittää mun ikkunatkin. Ne ainoat valonsäteet jäi sinne. Tulee kohta kiire sen uuden asunnon hankinnassa.
apua

Pakko myöntää, että on vähän stressi päällä. Mutta onneksi mulla oli tämäkin päivä aikaa tehdä asioita. En ajatellut jäädä ihmettelemään, mielummin teen. Niin saa kaikista parhaiten aikaiseksi ja stressiä pois. Yritän pitää mielen järjestyksessä vaikka onkin paljon kaikkea. Lukeminen auttaa, jos pää on vähän sekaisin :D

Mulla ei ole nyt mitään erikoisia kivoja uusia kuvia tarjolla, joten toimikoon tämä kuvituksena. 

Image and video hosting by TinyPic

Ja oon kuunnellut tässä työntouhussa tätä ihanaa ihanaista. 
Auttaa mua keskittymään. Jatkan taas kohta tekemistä.

< 3


Höpinät oli siinä nyt, pitää kohta suunnitella nukkumaanmenoa.

Ihanaa viikonloppua.

2 kommenttia:

Kiitoksia kommentista <3