sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

It's good to be back

Moikkamoikka pitkästä aikaa.

Mulla on ollut sellainen viikko takana, etten oo ehtinyt katsoa lomakuvia yhtään läpi. Olin tiistaina kahden aikaan päivällä kotona reissusta ja koko viikon oon tehnyt kouluhommia ja nähnyt kavereita.

Äskön katselin nopsasti ekoja asukuvia reissulta ja koska kuvia on niiin paljon postaan lisää myöhemmin. Tämän postauksen kuvat on Havannasta ihan ekoilta päiviltä, eli ei ihme että oon ihan valkoinen vielä :D

Oltiin Havannassa 4 päivää ja siitä mentiin Varaderon aurinkorannoille 10 päiväksi. Käytiin parilla retkelläkin matkan alussa. Ehdin sairastaakin loman alussa mutta loppuloma meni jo paremmin :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Nämä kultatatskat oli kovassa käytössä, niin ihania. Tulisi jo kesä niin pääsisi taas käyttämään!

Image and video hosting by TinyPic
Bralette: Monki/ Shorts: Levi's/ Long cardigan: Carlings/ Sunnies: Forever21

Pakko kyllä sanoa että ihana olla kotona ja vaikka kuulostaakin varmaan sekopäältä, ihana mennä kouluun :D Ja niin keväinen olo jo, entä teillä?

Palaillaan! < 3

4 kommenttia:

  1. NO VAU mitä kuvia Sina!!! <3 minäkin tahdonn laajakuvaobjektiivin, kun sillä tulee niin siistejä kuvia! olet niin kaunis, etttä tekis mieli jo auringon lämpöön<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos <3 totta, huomasi taas miten kiva sillä on kuvata! ja onneksi kevät on jo kohta täällä, helpottaa edes vähän :)

      Poista
  2. Nä on todella huikeita kuvia <3
    Halusin vielä tulla sanomaan kuinka paljon sun kommentti minulle merkitsi. <3

    VastaaPoista