maanantai 16. maaliskuuta 2015

Cinnamon Hearts

Oltiin viime torstaina Aman kanssa itiksessä käymässä ja kuvattiin siinä katolla nää asukuvat. Oon laihtunut nyt jostain kumman syystä muutaman kilon, niin ajateltiin käydä vetämässä pullaähkyt :D Käytiin Arnoldsissa kahvilla ja maistoin varmaan maailman parasta kanelipullahässäkkää, suosittelen. Siinä oli päällä jotain vaniljakreemiä joka oli niiin hyvää. 

Image and video hosting by TinyPic

Olin viikonlopun aika lailla omissa oloissani, kun halusin tehdä mun näytetöitä valmiiksi. Huomenna alkaa muuten haku taikkiin, johon pitää myös tehdä omat ennakkotehtävänsä. Kevät on vaan aina niin kiireistä aikaa, että on kaikkea tekemistä samaan aikaan.  

Mä oon tässä parin viikon aikana tajunnut, että mulla on ihan helvetin ihania ystäviä < 3 Jos joku sattuu lukemaan tän, niin kiitos että ootte mun kanssa. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: Monki/ Shorts: Monki/ Long cardigan: Carlings/ Shirt: Carlings/ Shoes: Vagabond

Me mennään Susan kanssa kohta käymään yhdessä asuntonäytössä, joten nyt heipat!

Ihanaa maanantaita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3