torstai 26. maaliskuuta 2015

Älyttömiä asioita

Huh meinasin taas tänään tulla hulluks kun noi remppamiehet poras mun seinää. Pitäis keskittyä noihin tehtäviin mutta täällä ei kuule ajatuksiaan. En saanut oikein mitään aikaiseksikaan, kun aika meni duunin jälkeen niin nopeesti. Piti jo juosta taas pariin näyttöön. Naurattaa vieläkin kun muistin lähtiessä että jätin kahvinkeittimen päälle. Ihan paniikissa jo mietin ja kiroilin että siellä se kämppä kohta palaa karrelle.

No, onneksi se näyttö meni hyvin, oon ihan asuntokuumeessa täällä. Ja asiasta toiseen, mä sain vihdoin valon mun eteiseen. Olihan se kattolamppu onneks ollu pimeenä varmaan joulusta asti. Isi tuli käymään ja vaihtoi samalla :) Kun ei ei ylety.

Tässä muutama kuva maanantailta kun olin vuodattamassa mun huolia mun ihanalle ystävälle Amalle. Olin omasta mielestä ihan räjähänyt ja darramorkkiksessa mut ei nää kuvat niiin pahoilta näytä kun luulin :D Ja mulla on tosi kiva olo pitkästäpitkästä aikaa. Mukavaa < 3

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja se kahvinkeitinasia, ei se hitto edes ollut jäänyt päälle!! Mutta en ihmettele näillä aamuherätyksillä että pää vähän sekoilee ja keksii omia juttuja. Keksii varmaan muutenkin..

Oikein kivaa keskiviikkoaeikun torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti