sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Off to Cuba

Moimoi.

Mä olen nyt siis reilu pari viikkoa poissa Suomesta, enkä ajatellut näpytellä postauksia reissun päältä. Lähdetään huomenna. Oon koonnut muutamia postauksia tuleville viikoille sisältäen jotain satunnaista hölinää ja julkaisemattomia kuvia :) Katson kommentit sitten kun tuun, ellei nettiyhteys ole Kuubassa tosi hyvä.. epäilen :D

Joten ihanaa helmikuuta ja palaan taas toivottavasti useiden kuvien ja tarinoiden kera kuun lopussa! Toivotaan, että saan postattua instaan kuvia reissun aikana. Mua voi seurata siellä päässä nimellä sinauu!
Mulla on muuten tänään synttärit :--)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Heippa < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3