torstai 8. tammikuuta 2015

Unesta

Mä näen aina kauheasti unia, eikä niissä yleensä ole oikeasti mitään järkeä. Viimeaikoina oon myös jostain syystä nähnyt hirveästi painajaisia ja koska oon kauhea pelkuri, oon vaan tärissyt koko loppuyön peiton alla..

Mutta viime yönä näin sellaisen unen, että olisin halunnut että se on totta. Unessa tajusin, että voin jättää ne asiat, joista en saa voimaa tai joista en tule onnelliseksi. Tajusin, että ne asiat ei ole mua varten ja että mä en kuole, jos niistä päästää irti. Mulla on tällähetkellä niin voimakas ja helpottunut olo. En enää koskaan halua joutua olemaan sellainen ihminen, joka mä en ole. Ja oon huomannut, että oon laittanut itseni sellaiseen asemaan vaan, koska oon yrittänyt miellyttää joitain ihmisiä. Tästä lähtien haluan elää vaan itselleni ja olla just sellaisena kuin haluan.   

Unista jää välillä tosi omituinen fiilis, sellainen todella inspiroitunut. Luulen, että ne haluaa sanoa jotakin.  


2 kommenttia: