maanantai 5. tammikuuta 2015

Monday Mood

Image and video hosting by TinyPic

Oon levännyt muutaman päivän vaan rauhassa ja hengaillut rennosti, kun oon halunnut pitää vähän ns matalaa profiilia ja koska oon ollut vähän kipeänä. En oo nyt moneen päivään kuvannut mitään, mutta tänään pyysin Susaa napsimaan muutaman asukuvan. Olin kerrankin ajoissa ylhäällä kun ei oikein nukuttanut tänään ja heräsin jo 7.

Oon varmaan vielä muutaman päivän Järvenpäässä, kun täällä on niin rauhallista :) 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mun päässä on pyörinyt nyt kaikenlaisia ajatuksia ja oon muun muassa kaivellut kaikki mahdolliset kiinnostavat jatkokoulutuspaikat esille. Ekat haut alkaa jo tällä viikolla ja kerrankin mulla on kunnon plääni. Jos kokeilisin pääseekö jonnekkin. Kerron varmaan jatkossa tarkemmin, minne oon hakemassa ja muuta hakemiseen liittyvää. Mutta nyt on tosi hyvä fiilis ja mulla on vielä paljon aikaa tehdä ennakkotehtäviä. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Coat: Monki (borrowed)/ College shirt: GinaTricot/ Backbag: BikBok/ Gloves: Seppälä/

Image and video hosting by TinyPic

Hyvää yötä < 3


2 kommenttia:

  1. upea sinä ja upeat kuvat!<3 toivottavasti paranet pian, pienessäkin flunssassa ulos lähtö tuntuu tympeältä, mukavempi kääriytyä viltin ympärille ja löhöillä sohvalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) <3 Joo, onneksi olo tuntuu jo paremmalta. Oon jo katsonut niin monta leffaa ettei jaksais enää :D

      Poista