perjantai 12. joulukuuta 2014

Throwback Outfits

Heippa.

Oon ollut koko päivän kotona lepäämässä, kun tulin yllättäen kipeäksi :( 

Mulla oli aikaa käydä läpi vanhoja kuvia ja otin talteen muutamia asukuvia, joista kaikki on tältä vuodelta ja suurinosa kesältä. Ajattelin, että olisi hauska tehdä postaus, jossa on vanhoja asuja. Huomaa, että esimerkiksi crop topit oli ihan mun lemppareita :D

Osa näistä asuista on mun mielestä jotenkin vähän tylsiä, enkä laittaisi kaikkia edes enää päälleni. Hassua miten nopeasti mieli muuttuu ja oma pukeutuminen kehittyy. Hiuksetkin oli kesällä ihan erilaiset. Mun latvat oli liukuvärjätty ja mulla oli ensin oranssit latvat ja sitten kokeilin niihin punaista. Oli tosi kivat, mutta rasitti hiuksia niin paljon että päätin luopua niistä. Nyt mun hiukset on tosi hyvässä kunnossa kun oon malttanut hoitaa niitä ja pitänyt ne yksivärisinä.

Jokatapauksessa, tässä näitä kuvia.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
 


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jalat on hassusti tässä :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tää vika kuva oli vaan niin hassu että laitoin senkin mukaan :D Toi musta elukka on meidän katti Robin, ei meinaa erottua kuvasta. 

Ei nyt ollut sen kummempia höpinöitä näistä, taidan jatkaa lepäämistä sohvannurkassa. Ihanaa viikonloppua ja toivotaan että tervehdyn tästä pian ja ettei mene koko viikonloppu pieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3