maanantai 1. joulukuuta 2014

Joulukuu

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ihanaa joulukuun ekaa päivää!

Hullua että vuosi on mennyt taas niin nopeasti. Tähän vuoteen on kyllä mahtunut tosi paljon kaikenlaista. Suurimmaksi osaksi paljon kaikkea uutta ja mielenkiintoista. Paljon positiivisia asioita ja ihania ihmisiä. Oon myös muuttunut tosi paljon, parempaan suuntaan.

Paljon erilaisia muutoksia, joista ensiksi tulee mieleen omaan kämppään muutto, se että musta tulee täti ja se, että olen saanut viettää tämän vuoden niin ihanan ihmisen kanssa < 3 

Ihan helppo ei tämä vuosi ole ollut, mutta parempaan päin mennään. Päätin nyt vaan vetää tähän väliin pienen muistelon, kun tajusin etten ole oikein ehtinyt pysähtyä miettimään kaikkea. Tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen asioihin ja mulla on tosi hyvä olla. Vaikka välillä tulee vastoinkäymisiä, niistä selviää ja eteenpäin pääsee jos vaan haluaa. Olen oppinut selviämään ja keskittymään siihen, mikä tekee mut onnelliseksi. Olen ymmärtänyt, että asioista ja ihmisistä täytyy päästää irti, jos ne eivät osaa antaa sitä, mitä ansaitsisin. Ja välillä kyse on vain siitä, ettei asiat kohtaa just sillä hetkellä. 


Postauksen kuvat on viimeviikolta, kun räpsittiin pimeässä ja sateisessa ilmassa salamakuvia. Kuvaaminen on kyllä ollut nyt tosi haasteellista ja tänäänkin oli ihan pilkkopimeää jo neljän aikaan. Onneksi kohta alkaa taas tulla valoisampaa. 

Image and video hosting by TinyPic


Ihanaa joulun odotusta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3