keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Warm and Comfy

Image and video hosting by TinyPic

Mä tykkään aamuista, niinkuin olen muutamaan otteeseen kertonut. Tänään menin aikaisin kouluun ja päälleni eksyi lämpimimmät ja mukavimmat vaatteet, jotka kaapista löysin. Ei huvittanut meikata kunnolla, vaan laitoin pelkän meikkivoiteen, kulmat ja puuteria. Oikeastaan aika usein aikaisina aamuina laittaudun vähemmän. Ei siksi, että aikaa olisi vähän vaan siksi koska välillä on kiva olla vähän rennommin. 

Halusin vähän kertoa mun tämänpäiväisestä asusta ja siitä, miten pukeudun kouluun. Tykkään käyttää vapaa-ajalla aikaa laittautumiseen, kun taas koulussa on kivempi olla pehmeissä ja lämpimissä vaatteissa. Mietin tänään, että oon käyttäny pelkkiä tennareita monta päivää, koska ne on vaan niin kivat ja nopeat. Varsinkin aina syksyisin oon niin mukavuudenhaluinen, että en mieti asuja kamalan pitkään. Haluan vaan, että on lämmin.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tänään koulun jälkeen tein pelkkiä kouluhommia kotona. Sain tosi paljon tehtäviä tehtyä, koska mulla ei ollut illaksi mitään suunnitelmia. Tai piti mun lähteä ulos, mutta mun kaveri perui.. murr. 

Ajattelin nyt vaan rentoutua loppuillan :)
Kivaa keskiviikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3