sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Violetti pää

Sunnuntai-iltaa!

Heräsin tänään pieneen hedariin, eikä olisi aluksi yhtään huvittanut jatkaa eilisiä kouluhommia. Ne oli kuitenkin pakko saada tehtyä, joten aloin heti hommiin. 

Ilokseni huomasin, että sainkin kaiken tehtyä jo neljän aikaan ja mietin mitä tekisin seuraavaksi. Päätin kokeilla hiuksiini uutta sävyä ja tartuin kaapissa lojuneeseen Color mask -tuubiin. Oon kokeillut tota pari kertaa aiemmin, mutta en ole koskaan malttanut levittää sitä kunnolla koko tukkaan, joten väri ei ole mielestäni tarttunut niin hyvin. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja lopputulos: 

Image and video hosting by TinyPic

Tossa vikassa kuvassa näkyy tosi hyvin toi sävy, tykkään ite tosi paljon. Mun viime kampaajakäynnistä on jo melkein neljä kuukautta ja tää väri on pysynyt just hyvänä. Värjäsin tuolloin pois liukuvärjätyn latvan (joka muuten rasitti tukkaa paljon). Halusin muutenkin luonnollisen, omaa alkuperäistä väriä lähellä olevan värin. Mun hiukset on kasvaneet tosi paljon värjäyksen jälkeen, eikä mulla näy juurikasvua ollenkaan. Hiusten kuntokin on parantunut tosi paljon, kun en käytä enää mitään muotoilurautoja enkä fööniä. 

Color maskit on tosi käteviä, jos haluaa vähän jotain pientä uutta hiuksiin. Hoidan mun hiuksia päivittäin, pesun jälkeen laitan hiuksiin jätettävää korjaavaa hoitoainetta ja iltaisin laitan latvoihin kookosöljyä. Tuota kookosöljyä voi kyllä käyttää monella eri tavalla. Se on mulle ihan välttämätön aine :D  

Image and video hosting by TinyPic

Kivaa sunnuntaita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3