lauantai 22. marraskuuta 2014

Mun koti

Moimoi. 

Mä oon koko lauantain tehnyt kotona kouluhommia ja oon jo ihan kyllästynyt niihin. Päätin pitää vähän taukoa ja tehdä vihdoin postauksen mun sisustuksesta, kun sen silloin lupasin. Täällä on nyt niin ihanan siistiäkin, joten sain kivat kuvat. Viimeaikoina kun ei ole ollut ainakaan liikaa aikaa aina laittaa kaikkia tavaroita oikeille paikoilleen ja vaatteetkin on vaan niin kiva heittää kotiin tultuaan sohvalle :D No, joka tapauksessa voisi jatkossa yrittää pitää tätä siistinä niin on mukavampi olla. Mä ihan oikeasti tykkään siivota, mutta aikaa siihen ei aina ole. 

Mutta nyt näihin kotikuviin

Image and video hosting by TinyPic

Mulla on meidän porukoiden vanha sohva, jonka käsinojat maalattiin isin kanssa valkoisiksi. Vaikka toi ei ole sellainen perinteinen sohva, tykkään siitä tosi paljon. Siinä on kolme irrotettavaa istuinosaa, mutta oon "verhoillut" sen harmaalla Ikeasta ostetulla torkkupeitolla. Myös sohvapöytä on porukoiden vanha ja mun mielestä sekin sopii tohon tosi hyvin. Osa kalusteista on vanhoja ja uudet on oikeastaan niitä, joita ei ollut jo ennestään. Halusin mahdollisimman paljon vanhaa, koska niissä on jotenkin enemmän fiilistä ja lisäksi niitä on kiva itse tuunata. Yksi mun lemppareista on mun mummin vanha matto, jonka sain täydentämään sisustustani ja peittämään tota ankeaa muovimattoa.  

Image and video hosting by TinyPic

Sänky ja työpöytä piti ostaa uusiksi. Koska tilaa on sen verran vähän, parvi oli ainoa järkevä vaihtoehto. Työpöytä ja laatikosto on Ikeasta ja sänky Sotkasta. Telkkarikin mahtui tonne alle vielä kätevästi. Ja vaikka mulla on iso vaatekaappi, tuosta vaaterekistä on yllättävän paljon hyötyä, jos on vaikkapa just silittänyt jonkun paidan. Maksoi muuten Ikeassa vaan alle kympin!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tykkään myös tän asunnon yksityiskohdista ja tuosta vanhasta paksusta ikkunallisesta väliovesta eteisessä. Muutenkin tää huonekorkeus tuo tähän kivaa fiilista ja saa tämän tuntumaan isommalta. Halusin asuntoon myös paljon värejä ja kävinkin Indiskassa monta kertaa hakemassa kaikkea ihanan värikästä ja kuviollista tavaraa :) Ostin sieltä muun muassa verhoja. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tuolit ja astiat Ikeasta ja tabletit ja lasinaluset Indiskasta


Image and video hosting by TinyPic

Sellainen luukku!

Nyt laitan koneen pois ja meen syömään :D 

Hyvää lauantai-iltaa.

2 kommenttia: