keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Leo Outfit

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Moimoimoi. 

Käytiin tänään Susan kanssa katselemassa pikkujouluvaatetusta ja kaikenlaista muutakin. Löysin H&M:stä iihanan pitkän mustan hameen lauantaiksi. Olin koko kesän etsinyt sen tyylistä hametta ja nyt se tuli vastaan. Hame on kaksikerroksinen, alla on peittävä alushame ja päällä pitkä nilkkoihin ulottuva pitsinen osa. Mä en saanut nyt järkevää kuvaa, mutta laitan myöhemmin! 

Mulla oli tänään päällä lämmin karvatakki, jota pääsin pitkästä aikaa käyttämään. Toivon, että lunta tulisi taas. 

Toivottavasti ensiyönä saan nukuttua, kun oon nyt nukkunut tosi huonosti viime aikoina ja olo on jotenkin ihan väsynyt. Oon ihan varma, että jos nyt menisin makoilemaan saisin varmaan unta heti :D

Nyt meen loikoilemaan, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti