torstai 13. marraskuuta 2014

Kiukkupäivä

Nousin ylös väärällä jalalla. Kiukustutti ja kun sisko hölisi aamulla jotain, en jaksanut vastata. En tiedä miksi olin niin kiukkuinen ilman mitään syytä. Ei ärsyttänyt se, että olisi pitänyt herätä aikaisin. Eikä edes se, että olisin herännyt tänään rempan ääniin. Kiukku vaan tuli jostain tyhjästä. Nauratti koko kiukkuisuus (joten ehkä se esti mua menemästä koko päiväksi kalmistolle..)  Itseironia on kyllä hyvä keksintö. Ja mököttäminen tylsää.

Mulla on ollut koko päivän ihan kamala nälkä, eikä kotona ole mitään ruokaa. Mitään hyvää ruokaa. Onneksi Amanda tuli piristämään ja moikkaamaan mua. Välillä vaan naurettiin, kun kaikki meni ihan pieleen. Meidän kuvat ei meinanneet onnistua, kun oltiin Aman kanssa kuvaamassa. Lisäsalama kiukutteli (en vaan osaa käyttää sitä.. murr :D) ja koko kamera on muutenkin ihan romu. Loppujen lopuksi vaan pelleiltiin kameralle ja mietittiin, että  mitä jos tehtäisiin postaus, jossa on kuvia meidän irvistyksistä ja ilmeistä. 

Image and video hosting by TinyPic

No, saatiin me kuitenkin kivoja kuvia kun vähän keskityttiin. Mun vatsa vaan huusi, koska haluaisin syödä kaikki maailman herkut ja pitsat ja hampparit. Onneksi huomenna on vapaata, niin voin nukkua myöhään ja rentoutua. Ehkä meen sittenkin vielä kauppaan tänään. Ja nythän mulla alkoi viikonloppu, niin on ihan sallittua ostaa jotain hyvää ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lähden huomenna sinne Järvenpäähän, niinkuin aiemmin puhuin. Tuun kotiin varmaan vasta maanantaina, mutta ajattelin tehdä pari postausta siellä. Ollaan ainakin Senkun kanssa suunniteltu lauantaille kivaa tekemistä. 

Nyt voisin lähteä ostamaan jäätelöä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti