tiistai 25. marraskuuta 2014

Joulufiiliksiä


Image and video hosting by TinyPic

Mulle tuli niin jouluinen fiilis kun perjantaina satoi lunta ja vaikka lumet lähtikin jo, se fiilis jäi. Joulu on mun lemppari ja odotan sitä aina ihan kauheasti. Rakastan kaikkia jouluruokia ja on ihanaa vaan rauhoittua ja olla perheen kanssa. Kun asuin vielä kotona, askartelin aina meidän joulukortit ja leivottiin siskojen kanssa pipareita ja joulutorttuja. 

Kaikki perinteiset asiat on joulussa ihania. Aina en oo kuitenkaan tykännyt joulusta. Parina viime jouluna on ollut jotenkin tosi apea olo. En tiedä miksi. Muistan, kun halusin vaan että joulu olisi nopeasti ohi ja pääsisi takaisin arkeen. 

Mun viime joulu ei ainakaan mennyt yhtään putkeen. Olin yksin kotona koko joulupäivän jälkeisen ajan, kun mun porukat lähtivät Thaimaahan. Olin töissä melkein kaikki välipäivät uuteenvuoteen asti ja bonuksena vuodenvaihteessa vielä mursin olkapääni.. hehheh

Kuvattiin eilen Amandan kanssa muutama kuva, ihanaa kun kaikkialla on paljon jouluvaloja ja koristeita :) 

Tänä vuonna mulla on ihan erilainen fiilis, odotan joulua ihan kauheasti. 

Mutta nyt meen juomaan kahvit ja lähden laulutunnille. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kivaa tiistaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti