maanantai 10. marraskuuta 2014

Isänpäivän asu

Hyvää maanantaita!

Olin viikonloppuna käymässä Järvenpäässä ja aluksi mun oli tarkoitus vaan piipahtaa viettämään isänpäivää. Mun käynti venyikin viikonlopun yli ja tulin vasta äskön kotiin. Lähdin siis jo lauantaina sinne, enkä jaksanut vielä eilen tulla takaisin. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mun sisko oli tehnyt illaksi hyvää safkaa ja meillä oli aamulla isänpäiväbrunssi. Kenelläkään ei oikein ollut mitään lahjaa ja olin itsekin jättänyt lahjani kotiin. Päätin vasta lauantaina, että lähden Järvenpäähän enkä jaksanut enää käydä kotona kun olin Espoossa. 

Image and video hosting by TinyPic

Mun olisi eilen tehnyt mieli kirjoittaa postaus, mutta mulla ei ollut konetta mukana enkä jaksanut tehdä mitään tynkäpostausta ilman kuvia. 

Mulla oli eilen päällä ihanan pirteä punainen paita ja Zaran rennot housut. Kengät lainasin Susalta, mutta haluaisin ostaa omat Dr.Martensit. Kuvattiin nää kuvat mun vanhalla Nikonilla, joten kuvien laatu ei ole mikään paras mahdollinen :D

Image and video hosting by TinyPic

Kohta on pakko mennä kouluhommien kimppuun, että ehtii tehä illemmalla jotain kivaa. Jotain hyötyä edes siitä, että heräsin tänään puoli 7. Ihmettelin ainakin sitä, että on valoisaa.

Kivaa viikonalkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3