maanantai 17. marraskuuta 2014

Details And Makeup


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Olin koko viikonlopun Järvenpäässä ja sunnuntaina oltiin kyläilemässä sukulaisten luona. Kokeilin pitkästä aikaa meikata silmät kunnolla ja meikeistä tuli mun mielestä oikein kivat. Kumpa rajaukset onnistuisivat aina noin hyvin :D Oon viimeaikoina käyttänyt eyelineria aika vähän, koska en jaksa käyttää niin paljon aikaa meikkaamiseen. 

Kuvattiin Susan kanssa eilen muutamia asukuviakin, joten laitan niitä vielä myöhemmin. Oon täällä Järvenpäässä vielä yhden yön, koska mulla oon huomenna menossa musaopistolle ja ajattelin, että oon sitten paljon virkeämpi kun ei tarvitse rampata edestakaisin.   

Tässä vielä pari kuvaa meikistä

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti