torstai 6. marraskuuta 2014

Colors

Aloin selailla kuluvan vuoden kuvakansiota ja löysin paljon julkaisemattomia kuvia. Nää kuvattiin kesän lopulla kun oltiin Amandan kanssa Kalasatamassa ja mulla oli päällä ihana satiininen maksihame. 

Tänään on satanut räntää koko päivän ja meinasin liukastua kun juoksin sporaan :-D Nää kuvat kyllä piristää huomattavasti, kun ulkona on niin pimeetä.
Lisäksi mulla paloi vessan ja eteisen lamput tietenkin samaan aikaan, joten täällä ei oikein näe mitään..

Image and video hosting by TinyPic

Vaikka mun Kuuban reissuun on vielä hetki, niin pakko myöntää että oon jo miettinyt mitä vaatteita haluaisin ottaa mukaan :3 Näitä kesäkuvia katsellessa tulee kauhee himo päästä reissuun, koska kaikki näyttää niin paljon ihanammalta kuin täällä pimeässä. Lisäksi voi käyttää kaikkia kivoja hameita ja shortseja ja kenkiä.

Odotan niin paljon sitä, että pääsee latailemaan akkuja ja makoilemaan rannalle. Tällä hetkellä on kyllä muuten tosi virkeä ja piristynyt olo. Mun viikonlopun suunnitelmat on vielä aika auki, mutta pitäisi ainakin mennä viettämään isänpäivää ja hups mun lahja on vielä aika kesken. Onneksi huomenna on aikaa tehdä sitä, koska mun viikonloppu alkoi tänään.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nyt lamppuostoksille. 

Hyvää torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3