perjantai 24. lokakuuta 2014

Syksyapeus

Mulla on pieni syysapatia. Vaikka rakastan syksyä, melkein joka syksy mut yllättää sellainen ankeus. En ymmärrä miksi se tulee, koska kun ajattelee järjellä niin mulla on kuitenkin kaikki hyvin. Katto pään päällä, ystäviä, koulua, töitä, ja harrastuksia. Kuitenkin olo on nyt pitkään ollut todella väsynyt ja apea. 

Pimeys vaan tulee niin äkkiä, että se väsyttää ihan kokonaan. Olo on voimaton ja tuntuu, että asiat menevät samaan aikaan pieleen. Ja sitten kun alkaa oikeasti miettiä, tajuaa ettei ole mitään hätää. 

En varmaan ole ainoa, jolle toi syksyapeus iskee. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ajattelinkin nyt helliä itseäni ja syödä mahdollisimman paljon vitamiineja ja hedelmiä, ulkoilla ja tehdä kaikkea kivaa ja piristävää. Päätin, että en nyt anna tämän vaikuttaa enää mun oloon negatiivisesti. Piristävää kuitenkin tietää, että pääsee helmikuussa lämpimään. 

Tänään aion siivota ja käydä kaupassa, koska mulla on huomenna tuparit. Onneksi on koko päivä aikaa. Unet venyi tänään vähän pitkäksi, kun olin eilen Charlotan kanssa katsomassa yhden mun kaverin keikkaa. Oli tosi kiva ilta ja mietittiin että meidän pitäis käydä ulkoilemassa useemmin :D

Lähden tästä siivoilemaan, tosi kivaa viikonloppua!

Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3