sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Mua pelottaa


Mä pelkään korkeita paikkoja ja pimeää ja kauhuleffoja.
Ainakin. Siksi yleensä vältän niitä.

Image and video hosting by TinyPic


Pelkään myös sitä, että ihmiset katoavat mun ympäriltä. Sellaiset, joista oikeesti välitän. Toisaalta se kuuluu elämään, mutta se tuntuu tosi pelottavalta että jossain vaiheessa vaan kasvaa erilleen tai riitaantuu jonkun tärkeän ihmisen kanssa. Yritän ajatella, että kaikesta selviää ja sellainen kasvattaa. Välillä on vaan pakko mennä epämukavuusalueelle ja vaikka jatkaa yksin tai ilman.

Oikeesti mun ei ollut tarkoitus kirjoittaa näin diipisti, mutta mua pelottaa mennä huomenna hammaslääkäriin ja aloin ajatella asioita, joita pelkään. Oon varma, että huomenna sen hammaslääkärin jälkeen mulla on kymmenen kertaa parempi olo (tai sitten ei). Joten, vaikka jotain tosi ikävää ja pelottavaa sattuisi elämässä, luulen että siitä voi selvitä ja että siitä voi oppia asioita. Koska onko koskaan tullut tehtyä jotain itseä hirvittävää ja huomannut ettei siihen kuollutkaan? Niimpä.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ehkä mä selviän huomisesta, ainakin se aika on heti aamusta niin saa sen pois alta.

Onko täällä muita, joita pelottaa hammaslääkärit? :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3