maanantai 6. lokakuuta 2014

Monday OOTD

Moimoi.

No huh, selvisin siitä hammaslääkäristä. Enkä edes joudu uudestaan :D Olin ihan varma että mulla on reikiä. 

Mulla on aika rankka viikko tulossa, joten chillailen loppupäivän kotona. Ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa ja katsoa vaan telkkaria :3 Tekee kauheasti mieli jotain tulista. 

Tässäpä vielä tän päivän ilmettä. Ulkona oli tosi kylmä ja hipsittiin Amandan kanssa kuvaamisen jälkeen mun luo teelle. 
  

Image and video hosting by TinyPic
Jacket: Carlings/Crop knit: Forever21

Image and video hosting by TinyPic

Tällaisina viileinä syksyisinä päivinä on jotenkin ihana hengailla kotona lämpimissä kledjuissa ja keskittyä tekemään vaan omia juttuja < 3

Nautin muutenkin yksinolosta välillä aika paljon. Mulla on niin paljon kaikkia asioita, joita on ihana tehdä itsekseen. Ja välillä on kiva vaan hengähtää ja olla omien ajatustensa kanssa. Tuntuu että aina pitäisi olla menossa ja tekemässä asioita muiden kanssa. 

Sellainen chillailu ja kotoilu on vaan mun juttu, kun aikaa sellaiselle tuntuu olevan nykyään niin vähän.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Shoes: Bianco/ Beanie: Carlings

Image and video hosting by TinyPic

Hyvää alkuviikkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti