maanantai 20. lokakuuta 2014

Lomapäivä

Maanantaita :)

Mä oon tänään nukkunut pitkään, syönyt aamupalaa ja käynyt keskustassa ostamassa kämppään sisutusjuttuja. Mulla ei ollut mitään tarkempia suunnitelmia päivälle, koska mulla alkoi tänään viikon loma. 


Lähdin yöksi Järvenpäähän, kun mulla on huomenna teoria- ja laulutunnit täällä. Ajattelin, että on sitten mukavampi ettei huomenna tarvitse lähteä juoksemaan ympäriinsä, kun oon täällä jo valmiiksi. Ja tottakai mulla oli ikävä meidän kissojakin ja sillä pienellä Robinilla oli tänään jalkaleikkaus. 

Mun kuvat on tänään vähän huonolaatuisia, kun en viitsinyt raahata konetta mukaan ja oon joutunut käyttämään jotain selaimessa olevia muokkausohjelmia kuvien pienentämiseen. 

Löysin ihania juttuja kotiin H&M Homesta ja Indiskasta. Kuvasin niistä muutamat tähän postaukseen. Ihanaa, että toi kämppä on jo melkeen valmis :D 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kivaa viikonalkua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3