keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Lokakuun eka

Heippa.

Onpas ollut hullua puurtamista tämä alkuviikko, oon herännyt joka päivä aikaisin ja oon ihan puhki. Koko kroppaa vaan särkee. Onneksi loppuviikko on paljon rennompi. Oon kuitenkin niin hienosti jaksanut olla ja tehdä, verrattuna viime viikkoon :D

Oon ollut koko viikon vaan menossa, mutta tänään oli kivasti aikaa nähdä Amandaa. Tuli myös huomattua, että on jo lokakuu kun ulkona on niiin kylmä ettei selviä enää ohuilla takeilla ilman huivia. Syysflunssaa odotellessa..

No en nyt kuitenkaan ajatellut ruveta sairastamaan, koska lauantaina menen taas töihin :) Pitää vaan opetella taas pukeutumaan lämpimämmin. Lupasin muuten itselleni, etten osta koko viikkona mitään ylimääräistä ja oon ainakin toistaiseksi selvinnyt ihan hyvin :D Okei, tänään ostin sukkikset mutta ne tulee tarpeeseen. Muuten oon onnistunut säästämään aika paljon. Ja pitihän nyt tietenkin taas olla mukana lihattomassa lokakuussa, joten nyt sitä kasvissafkaa :P

Tykkään kyllä ihan älyttömästi kasvissafkasta ja valitsen yleensä koulussa sen kasvisvaihtoehdon. Kaikki maut on jotenkin niin erilaisia ja muutenkin kiva vähän opetella tekemään erilaisia ruokia. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mulla oli tänään päällä yksi mun lempparitakeista, tykkään kaikista pitkistä neuleistakin ja haluaisin ostaa syksyksi sellaisen.. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lisää kuvia huomenna :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti