keskiviikko 15. lokakuuta 2014

I Love Mornings

Moimoi.

Mun keskiviikko alkoi sillä, että nukuin pommiin. Mun piti mennä kasiin, mutta heräsin liian myöhään ja väsytti ihan älyttömästi. Päätin siitä sitten hipsiä takaisin untenmaille ja kyllä teki hyvää. 

Oon niiin aamuihminen, että mun pitää saada olla rauhassa aamulla ja rentoutua ilman kiirettä ja hälinää. En yleensä koskaan nuku pommiin, mutta eilen en vain jotenkin saanut unta kun päässä pyöri kaiken maailman asioita. 

Image and video hosting by TinyPic


Huomasin tänään, että mun lihaton lokakuu on sujunut odotettua paremmin ja eilenkin tuli kokeiltua sellaista kikhernepastaa. Ihan älyttömän hyvää, vaikka olen tosi helvetin surkea kokki :D Ei edes tee yhtään mieli mitään liharuokia, kun noi kasvisruoat on niin hyviä. Mun mielestä kasvislasagnekin on vaan paremman makuista kuin se originaali. 

En sitten osaa sanoa, onko se lihattoman lokakuun syy vai mikä kun karkkia ja suklaata on mennyt ihan älyttömästi. Eilen kaupassa käydessäni päätin, etten katso mitään hintoja ja ostan vaan kaikkea mitä tekee mieli. Lasku ei ollut kauhean pieni, mutta mulle tuli ihan uskomattoman hyvä fiilis. Miten ruoasta voi tulla niin hyvä olo? Ostin muun muassa kunnon leipää ja tuoretta pinaattia siihen päälle < 3 Ja suklaata ja lakua, koska rakastan makeaa. Ostin myös ihan oikeaakin ruokaa, josta sain esimerkiksi tehtyä just tota kikhernepastaa. Ja sitä tuli paljon! 

Image and video hosting by TinyPic


Aloin tuossa katsella vanhoja kuvia ja voi että kun löysin nää kuvat meidän kissasta, kun se oli vielä pieni. Robin tuli meille pentuna viime tammikuussa ja se on jo kasvanut isoksi. Pakko laittaa pari kuvaa tähän loppuun, nää on niin suloisia :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Hyvää keskiviikkoa :)

2 kommenttia:

Kiitoksia kommentista <3