perjantai 10. lokakuuta 2014

Friday Thoughts

Moimoimoi.

Tänään oli ainoa päivä koko viikkona, kun ehdin tehdä muutakin kuin juosta kouluun tai töihin. Käytiin Susan kanssa syömässä lounasta ja samalla hakemassa uusi kamera. Mulle tuli ihan kauhea himo ostaa itsellenikin sellainen pikakamera :P 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mulla on ollut koko viikon jotenkin tosi muutoshaluinen fiilis ja muutenkin vähän sellainen kriiseilyn paikka. Oon tuntenut niin miljoonia eri tunteita itkusta nauruun ja onnentunteesta kurjuuteen. Oon niin älyttömän herkkä ihminen, että joku pienempikin asia saattaa saada mussa aikaan tällaisia tuntemuksia. 

Tällähetkellä kuitenkin fiilis on tosi hyvä ja toivon, että tää tästä paranee kun saan vähän pohtia asioita rauhassa. Ja siis lyhyesti sanottuna oon vaan tuntenut olevani vähän hukassa, mutta kai tällaisia fiiliksiä tulee jokaiselle joskus. Kirjoitan ehkä tästä tarkemmin myöhemmin. 


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Coat: Mango/Scarf: Lindex/Hat: H&M


Mulla tuli tällä viikolla sellaine ajatus, että haluaisin järjestää ne tuparit vihdoin :) Päätin, että parin viikon päästä olisi hyvä aika, kun mulla on se viikko lomaakin. Tosi kiva saada tänne kavereita jotka ei ole vielä nähnyt tätä pikku luukkua. Pitäisi vaan sitä ennen hankkia tänne pari asiaa, mutta eiköhän se hoidu. Haluaisin niin paljon Indiskasta sellaisen ihanan lyhdyn, ne on niin hienoja < 3


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Voisin alkaa pikkuhiljaa valmistautua töihin lähtöön, katson ainakin vielä eilisen Iholla -jakson ja juon iltapäiväkahvit. 

Hyvää viikonlopun alkua :)

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin ihan vasta, mutta ihailen jo nyt näitä upeita kuvia! Niissä on jotenkin tunnelmaa :-)

    hyvää viikonloppua sullekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentistasi ja mukava kuulla että tykkäät :)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3