sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Tuulinen päivä

Moimoimoi.

Mun mielestä on aina niin hauskaa penkoa toisten vaatekaappeja, kun sieltä löytyy aina jotain kivaa. Sainkin eilen Senkun luona katsoa läpi hänen vanhoja vaatteitaan, kun ne olivat menossa kirpparille. Pelastin sieltä pari kivaa teepparia itselleni :) Mulla oli tänään päällä toinen niistä. Tänään oli muutenkin niin syksyinen ja tuulinen ilma, että halusin pukeutua mahdollisimman mukavasti. 

Näin tänään poikaystävääni pitkästä aikaa ja käytiin kahvilla Wayne's Coffeessa ja myöhemmin syömässä ihan älyttömän hyvää kiinalaista New Bamboo Centerissä. En sitten ehtinyt ruokakauppaan koko päivänä, joten se maito on edelleen loppu. Pitäisi keksiä vielä jotain iltapalaa. Tuntuu muuten näitä postauksia kirjoitellessa, että oon aina vaan syömässä.. 

Mulle iski myös ihan älytön pakkomielle saada mun kämppä johonkin malliin ja käytiin Indiskassa katsomassa ihania juttuja. Löysin ainakin uudet verhot ja ihanan värikkään maton. Tekisi mieli käydä siellä huomenna uudelleen.. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Rentouttavaa sunnuntai-iltaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti