sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Sunnuntaihöpinää


Huomenta.

Ihanaa, että on sunnuntai. Oli ihana nukkua omassa sängyssä, tulin eilen myöhään takaisin kotiin Järvenpäästä. Olin eilen ahkera, tein koko aamupäivän kouluhommia ja järjestelin tavaroita. Oli myös ihan jees nähdä porukoita ja kissoja pitkästä aikaa, mutta jostain syystä jäi jotenkin stressaantunut olo. 

Illalla olin istumassa iltaa ystäväni Senjan luona. Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, kun ei oltu hetkeen nähty muuttoni jälkeen. Senkku on yksi mun pitkäaikaisimmista kavereista, ollaan oltu kavereita jo ala-asteelta asti. Ilta venyi tietenkin pidemmäksi kuin olin suunnitellut, koska en malttanutkaan vielä lähteä kotiin ja tulihan siinä juotua pari ihan vaan seuran vuoksi ;) Harmittaa, että nähdään niin harvoin. 

Tänään ajattelin ihan vaan ottaa rennosti ja koska huomenna on vielä vapaapäivä, voisi illaksi ehkä keksiä jotain kivaa :)

Image and video hosting by TinyPic
vauva < 3

Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vaikka onkin tosi kiva olla kotona, huomasin että mulla ei ole maitoa. Ja ilman maitoa kahvi on pahaa, joten lähden tästä käymään kahvilla :) (ei nyt huvita käydä kaupassa..)

Kivaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3